Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

07 March 2011

"hek eleh..tu pon nak nanges..rilek ah nani"


Carrager memang kurang budi bahasa budaya kita. selambe jek ko blah kaki mat Nani Oppa ai! semalam ai terdengar neh "hek eleh..tu pon nak nanges..rilek ah nani" seraya itu ako rasa nak humban meja kat mamat belakang. camni la gaya lelaki yg bermachokan bola depan awek sengal ko, brani la jd hero buatan. macho la tew?

x



Ok semalam ada telur menetas. riuh sekampung macam dapat cucu kembar 3. pool 3-1 MU hape la sgt kalo bersemayam TOP 6 tew. ok top jugak kan kata ayam2. laaa..ingatkan dah champion Bpl. bluerrk

sekali lagi Ref Gila. awal2 ako dh redha kalo camni gaya nya. kapitan serbia mali takde! Ferdinand bob marli pon takde. yg hado hanyalah Brown kesukaan ai & Smalling yg baru lepas kena halau dari Hotel akibat parti liar!

x


camne budak neh nak jadi baik. org tua2 pon asik main jahat jek menipu plak tuh.


tak baik tuduh org tapi nak jugak cakap ref kurang daya penglihatan & jimat kad. yg pool BERSUMGGUH2 utk 3 mata tu tp maseh tak klasemen! paling takleh blah si terusan Suarez (keling keling keling) tuh. bersungguh2 hati tp last2 Kunyit yg dapat nama. hatrik lae! cukup disitu. lalalalala. ako menci sgt tengok muka Suarez yg krisis identiti.



ai syak rafael kena byk belajar lg cara mempamerkan kecederaan dgn berguling2,
jangan bangun sebab ref tak suma cukup kanta. see see see! evra memang sabar banyak.

x

grrr babai!




No comments: