Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

06 September 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum :)

Selamat Hari Raya Aidilfitri semua. Maaf Zahir & Batin. macam biasa kami sambut segala raya di Pasir Mas Kelantan. tahun ai benar-benar manfaatkan raya pertama. jalan sana sini. raya kedua dah kena busy body kemas umah bagai. raya ketiga dah tukar status. dah tak jadi anak abah & mak macam dulu. sadis la jugak kannn. ngaa

bhaju raya pon sehari sebelum balik kg baru gigih nk cari.dah la kaler rare. xkan nak lain dari abah & abang2 kan. sibbek jumpa. 85hengget je sepasang. legaaaa :p kami dah terbiasa pakai baju sedondon setiap kali raya.

sampai di pasir mas gigih lak cari tudung raya., sejadah raya, kain pelikat raya. sanggup bonceng motor semata2 nak park terus depan kedai. akibat ghairah sangat memilih, KFC dalam raga motor kena curi! baru 5 minit tinggal patah balik kejap dah xde! pro betoi mereka itu. anggap je mereka belum berbuka puasa.

menanti waktu berbuka :)
kami berbuka rumah kawan abah.
bestnya umah tepi sawah

pelamin dah pasang 5 ari sbelum raya.
ini pengantin no 2 beserta anak sulung mereka :)

My Family :) amik berkat sumanya posing di pelamin.

wajib beraya di umah tok Chik (nenek saudara) sebab tiap2 tahun
bakal ada kek lapis masam manis + kek batik di rumah toksu :D


x

okies buibui

2 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

update citer kawen cepat
nak tgk pics byk2 ngeee

Obat jantung said...

salam kenal aja ,,,,,,